SHOPPING GUIDE – INTERIØR DEL 3

Nå er det lenge siden jeg har lagt ut annbefalinger for interiør nettbutikker. Denne gangen blir det nettbutikker som i hovedsakelig går innenfor nordisk/skandinavisk design. Jeg selv er super fornøyd med alle disse nettbutikkene. Produktene som jeg har er i super kvalitet og jeg er ikke misfornøyd med noe. Dette er de butikkene jeg har handlet mest fra. Håper du også finner noe du liker. Neste gang tenkte jeg å lage en lise over fine nettbutikker som er litt billigere enn vanlige butikker.

 

Nordiskehjem.no – I love it !

Veggenmin.no – Nydelige plakater for en hver smak ♥

Royaldesign.no – En av mine favoritter. De har seriøst alt.

Room21.no – De har stort utvalg og mange gode tilbud.

 

Lunehjem.no

Nordiskrom.no

Hviit.no – Flott butikk. De har ofte salg på populære merker. Annbefales å sjekke ut jevnlig.

Stasinterior.no – Veldig fin og oversiktelig nettbutikk med masse fine både små og store produkter.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg