NYE BILDER PÅ VEGGEN

Annonse // Linn Wold

 

Nå har jeg endelig fått somlet meg til å henge opp disse fine posterne fra Linn wold. Det ser litt ut som de henger skjevt på bildet men det gjør de ikke. Bildene er så mye finere i virkeligheten enn på disse bildene! De er så sykt fint tegnet. Man kan se detaljene helt perfekt. Jeg har jo postere fra flere kjeder og er fornøyd med alle men de fra Linn wold er helt klart de beste jeg har hatt. Sondre har også to barneplakater fra henne og de også er helt nydelig å se på.

 

Tv veggen er ikke helt ferdig enda. Jeg skal ha en lysstake over de to svarte bare i hvit også skal jeg ha speil eller fler glassvaser på veggen over de to plantene. Hva tror du blir penest?

Bildene finner du på Linnwold.no. Hun har mange forskjellige bilder å velge mellom. Men både jeg og samboeren har alltid vært veldig glad i dyr så disse passet perfekt i stuen vår ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg