NY YTTERGANG I FARGEN EXHALE

Yttergangen vår har lenge vært en trang, mørk plass som har vært vanskelig å innrede. Ettersom vi bare leier så er det begrenset hva vi kan gjøre. Når man har en liten yttergang så anbefales det å male lyse farger på veggene. Spessielt om det ikke er vinduer i gangen. Vi hadde en medium mørk rød fagre og med lite lys og trangt rom så ble det en dårlig kombinasjon. Mørke farger er veldig fint i store ganger med godt lys. Jeg fikk lyst til å teste en av nye fargene til jotun som heter exhale. Den passet perfekt i gangen vår. Først malte jeg hele gangen i en lys farge jeg hadde liggende. Hadde jeg malt rett på rød fargen så hadde den nye fargen mest sannsynlig blitt mørkere enn på en lys vegg.

Ble desverre dårlig med før bilder men fant ett slik at dere får sett sånn ca hvordan det var.

FØR:

ETTER:

 

For å få rommet til å virke enda større så malte jeg gulvlistene i samme farge som veggen og det ble mye bedre enn jeg hadde trodd! Over skoskapet skal det henges speil som også hjelper på større romfølelse.

 

Knaggrekken spraymalte jeg først hvit også ett strøk med granitt spray. Dørhåndtaket spraymalte jeg i matt sort og det ble superfint. De hadde en veldig gammel og slitt brunfarge.

Jeg vurderte å bytte ut denne marmor vasen men så tenkte jeg først å prøve å male den. Så da ble den også spraymalt i granitt spray. Den fikk noen strøk for å få frem effekten godt. Synes den ble ganske stilig.

Jeg er desverre ingen ekspert i å sy så istede for å trekke om puten som var på denne så fikk den rett og slett saueskinn på seg istede. Enkelt og greit.

 

Har du noen gode tips til hva man kan gjøre med smale rom?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg