NORDISK NATTBORDSLAMPE

Annonse // Lightup

Nå har jeg endelig funnet en nattbordslampe som det er godt leselys i og som passer inn i soverommet vårt. På soverommet vårt har jeg valgt en mer nordisk stil enn ellers i huset. Jeg er ikke helt ferdig med hele soverommet enda. Rommet var i ubehandlet panel også var det gule vegger der vi har malt med fargen heart wood. Nå mangler det å få opp noen bilder på veggen og litt diverse pynt.

Jeg ønsket en nattbordslampe som er enkel men spessiel på samme tid. Så denne synes jeg passet perfekt!

Du finner den HER.

 

Hva synes du?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg