MIN ØNSKELISTE AKKURAT NÅ

Jeg synes det er gøy å se hva folk har på ønskelisten sin. Det er både inspirerende og morsomt å lese. Så derfor tenkte jeg å vise dere noe av det jeg ønsker meg akkurat nå. Dette er ikke noe julegaveliste altså. Det meste her er jo ganske kostbart så jeg forventer absolutt ikke å få noe av det. Men det er godt mulig at jeg blir å unne meg noe av det selv. Hehe

Marmorklokke (billig vesjon HER) / Nøtteknekkeren / Wik&Walsøe julemorgen

Blomsterpotter / Tenderflame / Espressomaskin

Både Marmorklokken og nøtteknekkeren synes jeg er så sykt stilfulle og fin! Men begge er ganske dyre så det er godt mulig at jeg blir å kjøpe billigvesjon av disse. Synes at nesten tre tusen kroner for en figur og en veggklokke er ganske drøyt!

Wik og Walsøe julemorgen servise synes jeg er helt nydelig! Jeg har jo samlet på disney juleservise en stund nå men nå skal jeg starte samilingen på Wik og Walsøe også! Så tror jeg disney jul blir brukt mest når vi skal kose oss ekstra med barna, også bruker vi den andre ellers i julehverdag og når vi skal ha selskap.

Potter får jeg aldri nok av. Har man plantedilla så har man plantedilla!

Tenderflame lyktene er så fine også er det kjekt at de kan brukes både inne og ute. Disse finnes i mange størrelser og prisklasser. Hvor koselig hadde det ikke hvert å sittet ute en sen høstkveld rundt disse fine flammene?

Espressomaskin er vel den som står høyest på ønskelista og muligens må prioriteres først! Vi har jo en ganske bra espressomaskin nå men den har jeg hatt i mange år og den bråker ekstremt for tiden når den kverner bønnene. Også har den nå ett par ganger bestemt seg for å ikke fungere når vi ønsker det.

 

Hva står på din ønskeliste? ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg