LOPPIS KUPP – FØR OG ETTER

Jeg bruker å dra innom bruktbutikk og loppemarked en gang i blandt for å se etter kupp. Det er så mye fint man kan få tak i til en billig pris. Jeg bruker alltid å søke litt på pinterest etter diverse diy for å få litt ideer før jeg leter etter ting jeg trenger. Man trenger ikke bare å kjøpe alt som er fint men også ting som kan brukes til noe nytt. Denne gangen fant jeg bare ting som trengte ett strøk maling. Jeg fant en fin vannkanne og utepotter som jeg spraymalet hvit. Alt fikk jeg for kun 50kr.

 

Her ser du før bilde av den ene potten og vannkannen.

 

 

Bruker du å dra på loppis? 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg