INNGANGSPARTI FØR OG ETTER

Heisann. Nå er jeg ferdig med innganspartiet. Det eneste som mangler nå er å spraymale håndtaket på ytterdøra. Den tror jeg skal bli sort men har ikke helt bestemt meg enda. Vi er iallefall ferdig med å beise både verandan og inngangspartiet. Ytterdøra vasket jeg først grundig med salmiakk vann også fikk den 4 strøk med hvit utemaling. Etter det så malte jeg over med Drygolin vindu og dør klassisk hvit. Det ble kjempefint og glansfult.

Beklager dårlig bilde. Jeg må seriørst bli flinkere til å ta før bilder. Blir alltid så ivrig i å sette igang med arbeidet så glemmer nesten alltid å ta før bilder. Hehe

Denne kassen skal jeg male på nytt nå når høsten nærmer seg. Så skal det dekoreres i skillig høst tema. Har alt  begynt å planlegge hva som trengs og det meste skal jeg finne ute i skogen. Blir selvfølgelig litt høstblomster også. SLIK dekorerte jeg til høsten i fjor. I år skal det bli mye mer høst tema!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg