HJEMMELAGET URTEKASSE

 

Godkveld♥ Jeg tenkte å vise dere urtehagen vår. Samboeren min lagde 2 blomsterkasser til meg. Men den ene blir brukt som urtekasse. Jeg satte en isoporkasse i urtekassen og fylte den med lecakuler og plantejord. Isopor er kjempesnedig å bruke når man skal plante.

 

Skiltene kjøpte jeg billig på ebay. Du finner de HER. Mine har jo kommet bort nå som alt har vokst så mye. Hehe. Men jeg skal fikse opp i det så det blir penere.

 

 

Husker dere bilde jeg la ut av peppermynten? Den lille planten stortrivdes når jeg pottet den om i større potte. Se så stor å fin den har blitt!

 

Jeg har også tomater, månedsjordbær og paprika i minidrivhuset pluss noen spiselige blomster som jeg skal vise dere snart.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg