HAR DU ALT KLART TIL SOMMERKVELDENE?

Sommeren er uten tvil min favoritt årstid. Det er så herlig med masse fine farger, varme også får man så mye mer energi enn vanlig. Det så koselig å sitte ute på kveldene når det enda er varmt, himmelen skifter seg i fine farger og du har masse tente lys irundt deg. Barna er også veldig fornøyde med å kunne gå ut å leke uten å måtte ha på seg masse klær.

Jeg er ikke ferdig med å pynte ute enda men planleggingen er i boks også har jeg både sådd blomster selv og kjøpt endel på gartneriet. Jeg skal få tak i mye mer etterhvert men når det blir en hel dag uten regn så skal vi beise terrasen og inngangspartiet. Så da venter jeg med å fylle plassen før det er gjort slik at vi slipper å må rydde bort så alt for mye når det skal beises. Beisen vi kjøpte heter foresten Shimmergrå. Den så kjempefin ut så jeg gleder meg  til å vise dere resultatet når vi er ferdige.

Vi har fått tak i minidrivhus som jeg har fylt med tomater og diverse urter. Samboeren skal også bygge plantekasser som jeg skal ha blomster og flere urter i. Så det tror jeg blir veldig bra når alt er ferdig.

 

Liker du også å pynte ekstra ute om sommeren?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg