EBAY TIPS DEL 4 – ALT TIL JUL

I det siste har jeg bestilt flere ting på ebay til juletiden. Både klær, pynt, kalender gaver, diverse til DIY prosjekter osv. Jeg er vanligvis ikke en sånn person som forbreder meg til jul flere måneder før julen, da jeg synes det er mye koseligere å holde på med slikt når det faktisk nærmer seg jul.

Eneste jeg prøver å være tidlig ute med er gaver. Jeg har startet med gaver til barna og tantebarna. Ellers så tenkte jeg å prøve meg på flest mulig hjemmelagde gaver. Man trenger faktisk ikke å ha en spessiell hobby for å lage gaver selv. Mulig jeg blir å lage ett eget innlegg med tips til hjemmelaget julegaver som passer for alle om dere ønsker det?

 

1 HER – 2 HER – 3 HER

4 HER – 5 HER – 6 HER

Grunn til at jeg allerede har startet å med ebay handling til jul er fordi det kan ta noen uker før varen kommer. Man vet aldri om det tar en eller fire uker før varen kommer. Så om du vil være helt sikker på at varen kommer før jul bør du starte nå.

Billige ebay tips. Julegavetips

 

7 HER – 8 HER – 9 HER

10 HER – 11 HER – 12 HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg