EBAY TIPS DEL 3 – NORDISK INTERIØR

Nå er det på tide med ett nytt ebay innlegg. Jeg har jo lagt ut ett par slike innlegg før å de har blitt veldig godt tatt imot og jeg har fått flere forespørsler om slike innlegg igjen. Derfor kommer jeg til å legge ut flere slike innlegg fremover i diverse kategorier. Denne ganger går jeg for den nordiske stilen. Jeg personlig elsker denne stilen. Her går det det kun i nordisk/skandinavisk stil ♥ Jeg har skrevet opp flere kategorier som jeg tenker å ta i de neste ebay innleggene. Men skriv gjerne i kommentar feltet om du kommer på en kategori du ønsker å ha i ett ebay innlegg. Det trenger ikke å være bare stiler men feks, blomsterpotter, krus, knotter osv

 

   

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

 

7 HER // 8 HER // 9 HER

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg