DUFTLYS SOM DUFTER LENGE

Jeg aner ikke hvor mange duftlys jeg har kjøpt som ikke dufter noe når man tenner på, eller som kun varer en liten stund. Når man først kjøper duftlys er det jo gøy om det dufter en god stund. De som er svake bruker jeg ha på mindre rom som feks soverommet eller badet. Da blir duften sterkere. Her ser dere mine fire favoritter som faktisk holder på duften (klikk på produktet for å komme til nettbutikken). Den jeg liker aller best er Wood Wick!! De finnes i mange forskjellige dufter og størrelser. Flammen på de er også mer levende enn på de orginale. Også synes jeg den varer ekstra lenge så den er verdt pengene. Jeg tviler på at jeg finner noen som jeg blir å like bedre enn de.I just love that smell.

 

 

 

WoodWick Currant Medium 284 ml//Voluspa//Torplyktan – Björnbär & Nejlika Duftlys//Yankee Candle

Hvilken duftllys er din favoritt?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg