DIY PALLESOFA

Ettersom vi ikke skal bo her så lenge så orket jeg ikke å gå til innkjøp av dyre utemøbler. Er jo ikke sikkert at de passer inn til huset vi skal kjøpet når den tid kommer. Så da ble pallesofa løsningen! Enkelt, billig også har den utrolig god plass. Her har vi både sitteplass og solseng i ett.

Vi var så heldige å få masse paller fra en butikk i næromerådet så da ble det pallesoffa og pallebord på oss. Man trenger ikke å bruke masse penger på utemøbler når man kan gjenbruke ting.

pallesofa

Fant ikke igjen før bilde jeg egentlig tok til bloggen, men her ser dere nå uansett hvordan det var før det ble malt. Om du også ønsker å lage noe med paller så anbefaler jeg å male før du snekrer det sammen! Merket at det ble veldig komplisert å male den store sofaen etter at den ble satt sammen. Også får man heller ikke malt alt sammen. Men ble uansett ganske fornøyd over resultatet.

 

Mangler bare noen sofaputer til nå så blir det perfekt 😀

 

Liker du også gjenbruk?

 

 

 

 

 

1 kommentar
    1. Hei. Så utrolig kul palle sofaen ble. Jeg har selv laget en. Mitt tips er sett hjul på de nederst, da er det mye lettere å flytte på de. Å kjøp de billigere på Biltema, de er det også lås til. Og jeg har fått en dame til å sy putene mine. Brukte 2 barne madrasser som sitte pute. For de blir riktig i størrelsen. Men jeg så du hadde laget ryggen på en annen måte. Hvordan gjorde du det ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg