HJEMMELAGET SENGEGAVL

Ihelgen ble det endelig ny sengegavel på oss. Jeg synes den ble kjempefin og mye billigere enn å kjøpe selv!  Det ble min bedre halvdel som gjorde jobben, jeg hjalp til med knappene. Vi skulle egentlig gjøre det ilag men når vi var å kjøpte matrialet så kjøpte jeg maling også. Klarte rett og slett ikke å vente med å male.Haha. Men om dere ønsker full oppskrift så er det bare å legge igjen en kommentar så fikser jeg det. Det ser kanskje komplistert ut men det er faktisk ganske enkelt. Det tar bare litt tid. Kappene kjøpte jeg på ebay, stoffe er fra jotex og Madrassen vi brukte tilhørte overmadrassen på vår gammle seng. Men man kan også kjøpe en enkel madrass på jysk til 100-200kr. Matrialet kostet ca 500kr. Så alt i alt ble sengegavln ganske billig.

Knappene måtte trekkes. Høres kanskje kjedelig ut men det gikk faktisk veldig fort. Vi valgte å bruke samme stoff som på selve sengegavln.

Igår laget vi brownies med salt karamell. Ettersom den måtte stå en dag i kjøleskapet så ble den ikke 100% ferdig før idag. Den så faktisk så god ut så vi måtte invitere noen venner på kaffe og kake. Annbefaler dere å søke opp “brownies med salt karamell” på www.detsoteliv.no. Den er ganske mektig men alikevell så ble nesten halve kaka spist. Nam nam

 

18 kommentarer

Siste innlegg