NYTT DØRSKILT

Reklame | Viphuset

Se så fint skilt vi har fått oss. Den lyser opp hele inngangspartiet våres. Vurderer du å skaffe deg nytt skilt så annbefaler jeg å sjekke ut Viphuset.no. Jeg sendte medling til hun som styrer siden å spurte om de kunne lage en litt annerledes enn de som er på hjemmesiden. Så jeg beskrev det jeg ønsket meg og det skulle de fikse. Ble seriøst kjempe imponert når skiltet dukket opp i postkassa. Det var akkurat slik jeg hadde sett det for meg.

Kommer til å vise dere bilde av hele inngangspartiet snart. Vi har egentlig aldri stylet det sånn kjempemye. Er liksom verandan vi er mest på når vi skal sitte ute men er jo koselig at de som kommer på besøk får ett bra førsteinntrykk. Man får jo også en mye bedre følelse selv når man kommer hjem å ser ett pent og ryddig inngangsparti. Idag har jeg kjøpt ny rottingstol, maling og bestilt en superkul dørmatte. Jeg hadde en gammel melkekasse med pynt på som jeg malte i warm blush. Vurderer også å kjøpe 2 veggpotter for å henge ved siden av skiltet. Tror og håper at det blir veldig bra. Gleder meg til å se resultatet når malingen er tørket, matten er kommet også må jeg ha litt mer blomster. Trur nesten jeg må ta en tur i skogen imorgen å plukke litt kvister og rogn for å pynte med også. Må jo skape litt koselig høststemning.

Håper du koser deg masse i helgen ♥

8 kommentarer

Siste innlegg