NYE INNKJØP + RABATTKODE!

Reklame | Home & Kitchen

Hei. Nå er ferien over og vi har kommet hjem fra en fantastisk tur i sverige. Vi bodde sammen med ei veninne og hennes sønn på hytten til min mor. Det var kjempekoselig. Den ligger ca en time unna Østersund så vi dro ofte inn dit på shopping, bading og masse gøy. En av mine brødre bor også i Østersund så da fikk vi møtt han og barna hans også. Det ble selvfølgelig en del interiør shopping så om dere ønsker det kan jeg lage ett eget innlegg om hva jeg handlet.

Ettersom jeg har vært alt for fraværende her nå vil jeg gi alle leserne mine 30% rabatt på alle Lyngby vaser fra Home&kitchen ut september♥  Disse populære vasene passer i ett hvert hjem og til alle årstider. Rett og slett en perfekt gave for de som har alt. Tenkte å ha en giveaway men da blir det kun 1 som får det. Derfor ble det istede en rabattkode så alle som vil får betytte seg av det.

( Bilde er lånt )

RABATTKODE: “interior30” GIR HELE 30%. RABATTEN TREKKES I KASSEN

                                      SHOP HER

( Bilde er lånt)

 

Ble så fornøyd med den nye vegghylla fra Buadekor.no♥ Den passet perfekt på veggen vår i stuen og med flere små og større hyller i ett kan man mikse litt mer enn med en rett planke feks. Har ikke funnet ut helt hvordan jeg vil ha den enda. Må nok en liten shoppingrunde til før den blir perfekt. Vasen skal selvfølgelig få litt fargerike blomster i seg. Det tror jeg kan bli veldig fint.  Apekatten er fra Homeandkitchen.no.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg