SHOPPING GUIDE – INTERIØR DEL 2

Hei. Nå er det en stund siden jeg har kommet med annbefalinger til interiør nettbutikker. De aller fleste her har jeg testet ut selv og jeg er sykt fornøyd med alle. Har ingen ting å klage på når det gjelder kvalitet, levering eller kundeservice. Håper dere finner noe dere liker. Legg gjerne igjen en kommentar på hvilken stiler du ønsker tips til. Så kan jeg lage innlegg om det senere.

 

Interior24.no – I just love this shop! Her har de så sykt masse fint. De er en av de som er mest kjent for å ha skaninaviske merkevarer innen interiør og møbler. De har også litt dekorasjon til barnerommet.

 

Lykkehjem.com – Har du dilla på sølv, speilmøbler, glass, diamanter og slik? Da er dette den perfekte siden for deg.

 

Erjinteriør.no – Du finner ikke så masse på denne siden men det de har tar seg godt ut i ett hvert hjem. Her holder de seg innenfor det som er i moten. Personlig liker jeg at de har en oversiktelig side med fine ting og ikke for mye. De har også veldig ofte salg på diverse merkevarer.

 

Desenio.no – Du har vell kanskje allerede hørt om denne butikken? Den er ialefall veldig kjent og det er ikke uten grunn. Her har de så masse fine bilder som seriøst passer alle hjem. De har så my å velge i at det nesten er umulig å velge. Hehe. En ting som er kjekt er at det går ann å lage egen bildevegg på siden deres. Da ser du hvilken av de bildene de liker best som passer best sammen.

 

 

Ting.no – Dette er en av mine favorittbutikker. Hadde jeg fått gavekort på 100 000 kunne jeg lett brukt opp det på en dag her. De har så ekstremt bra utvalg og akkurat den stilen jeg liker. Blanding av norsk og skandinavisk design.

 

Houz.no – Masse fine kvalitetsprodukter på denne siden. Ble bare ett bilde da det ikke gikk ann å laste ned de andre pga at de ble for store. Men annbefaler å ta en titt innom!

Kommer en del 3 med litt mer billigere interiør produkter etthvert. Gi innlegget en tommel opp om du liker slike innlegg♥

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg