FRA HVIT TIL SORT

Heisann.

Nå er det lenge siden jeg har vært aktiv her og det beklager jeg. Det har vært så sykt varmt her i det siste så jeg har ikke fått gjort noe fornuftig. Kunne heller tenke meg 25 grader+ om dagen istede for 30+ dag og natt. Virker som minstemann også synes at det greit at det ble litt kjøligere nå, vært svett og slapp hele tiden stakkars. Men har ialefall fått surfet litt på nett og funnet div som skal handles inn. På gruppen ” for oss som er hekta på interiør” ser jeg det er mange som har skiftet fra hvit/sølv til sorte detaljer. Endelig kommer det mer og mer fargerike vegger også istede for bare hvitt. Trodde aldrig jeg skulle bli med på denne “sorte” trenden. For en del år tilbake var det mye sort og jeg ble så lei. Husker jeg spaymalte alt jeg hadde i sort som jeg ikke kvittet meg med. Men nå har det virkelig endret seg! Herregud så mye fint det er kommet på butikkene i det siste. Har bestilt masse og gjort klart en shoppingliste. Det beste er jo at sort passer til alt. Så uansett hvilken stil/farger du ønsker å mikse det med så blir det garaantert en bra match.

 Drive å leter etter en fin grønn plante for å ha i denne men har ikke funnet den perfekte enda. Både potten og stativet kostert kun 499,kr.

Hva synes du om denne nye trenden?

 #Blogg #interiør #Planter

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg