SHOPPING GUIDE – DET LILLE EKSTRA

Ettersom jeg fikk masse gode tilbakemeldinger på innlegget om guide til shopping til barnerommet, og det er såpass stor etterspørsel om slike innlegg så tenkte jeg å lage ett nytt innlegg til dere der teamaet er det lille ekstra. Det vil si alle slagt små ting og pynt innen interiør.

 

 

Interioret-as.no – Er du på utkikk etter kunstige blomster som ser mest mulig ekte ut? Da vil jeg absulutt annbefale denne nettbutikken! Her har de ett stort utvalg av både blomster og planter som tar seg godt ut i hjemmet og i hagen. De har også masse annet fint som feks potter, veggkunst, kule gulvmatter og mye mer. Annbefales!

  

 

Sofiesvilla.no – Her snakker vi virkelig om det lille ekstra og mer til. Ikke bare har de mye forskjellig å velge i men de har mye av den samme sorten. Søker du ananas feks får du opp mange forskjellige ananas figurer. Så her er det bare å velge din favoritt. De har også ofte salg på siden så det kan være lurt å ta en titt å se om det du er på utkikk etter er på tilbud.

 

Kremmerhuset.no – Føler det nesten er helt umulig å klikke seg inn her uten å kjøpe noe. Jeg finner alltid noe småtteri som jeg bare må ha. De har så mye som skiller seg ut fra resten av interiør verden. Det beste av alt er at de har flere ting i marmor til en grei pris. Er fremdeles ganske hekta på marmor, synes det er så fint.

 

 

Buadekor.no – De har ikke det største utvalget men du har mye fint til en grei pris. Verdt å ta en titt her også.

 

 

Belsahome.no – Skulle ønske de hadde mye stør utvalg enn de har for her er det sykt mye fint!

 

 

Multitrend.no – Dette er en av mine favoritt nettbutikker. Her har du så å si alt man trenger. Aner ikke hvor mye jeg har herifra men det er en god del, alt fra bålpanne, barneleker, pyntegjenstander, radio ++.

 

Håper du fant noe du likte ♥

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg