TREND – ROTTING

                                                                                                                                                                                                                   Reklame //

En av de trendene som er inn nå er bamus og rotting. Jeg må innrømme at den stilen ikke var helt meg, har alltid likt gamle møbler og moter. Prøver å mikse det meste. Men disse tenkte jeg at jeg aldri kom til å få i hus igjen. Husker vi hadde sånn rotting hagemøbler i min ungdomstid, husker den var hard, spiss og ekkel. Følte det var sånn mindre pen billig møbel. But thing change! Etter å ha sett litt rundt om hva som finnes så er det faktisk sykt mye fint. Jeg kommer nok ikke til å bytte ut alt i huset med rotting, men det er faktisk en god del på ønskelisten. Har du bamus eller rotting i huset ditt så kan det være lurt å gå over de med fint sandpapir hvis det er ujevnheter i treverket. Husk også å vask de ofte slik at det ikke samler seg støv i treverket, da blir det vanskelig å fjerne. Har du gammle eller funnet godt brukte rotting stæsj på bruktbutikk som er blitt slitt i fargen? Fortvil ikke, kjøp en boks spraymaling så blir den så god som ny!

Her ser dere litt av det jeg kunne tenke meg

  

 Lampe. HER / Kurv. HER / Brett. HER

Bord. HER / Bambus bord HER / Hengestol HER

Gi gjerne innlegget en tommel opp om du likte det 😀

Hva er din favoritt ting/møbel som er laget i rotting/bambus?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg