BILBANE PÅ VEGGEN

Nå er det på tide med en ny DIY her. Det er ikke den mest kompliserte, men jeg regner med det er flere enn meg som synes denne var genial. Tipset fikk jeg rett og slett fra barnehagen til Sondre. De hadde hengt opp bildehyller på skrå under hverandre. Slik at barna kan sette lekebiler øverst også kjører den hele veien av seg selv.  Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før? Hehe

Man kan enkelt lage slike selv også. Om du ønsker å bygge den selv er det bare å ta med ca mål og bilde av hylla til den butikken der de selger slik matriale. De jeg kjøpe er 70cm i lengde. Har du redskap og maling liggende hjemme så blir nok det den billiigste løsningen.

 

 

Hyllene kjøpte jeg på Clasohlson.com for kun 70kr per stk. De har både sorte og hvite.

Hva synes du?

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg