NYE INNKJØP – DETALJER I GULL

God kveld♥

Idag var jeg å hentet flere pakker på posten. Både til DIY prosjekter og litt pynt såklart. Har ikke fått alt til å sette igang noe enda men det blir ikke mange dagene til nå. Nå har jeg fått knappene og stoffet som skal til sengegavelen, så mangler bare matrialet. Istede for å kjøpe en tynn madrass å klippe til så skal vi bruke overmadrassen til den gammle senga vår. Gleder meg til å sette igang. Det tror jeg blir kjempefint! Har også fått kontaktplast som jeg skal ha på kommoden i stua, kjøkkenbordet og på tv-bordet og pulten i rommet til Sebastian. Til kjøkkenbordet har jeg også bestilt svart spraymaling som ikke har kommet enda. Nå er føttene på kjøkkenbordet sølv å det passer ikke helt inn med resen. Så trur det blir ganske bra når bordet på stua og kjøkkene får samme farge på bena.

Alt dette er kjøpt på Kremmerhuset.no ♥ Imorgen må jeg finne noen blomster til å ha i vasen. Ønsker du å vinne denne vasen så kan du melde deg på facebook konkuransen min om du vil. Du finner den HER

 

Jeg har fått flere spørsmål om hvor stuebordet er ifra og det er kjøpt på Trademax.no. Den har egentlig marmor overflate men det ble rett og slett litt for mye mormor i huset. Så da tok vi på kontaktplast. Dette er samme sorten som vi brukte på skoskapet. Om du ikke har sett før og etter bildet av skoskapet så finner du det HER.

Ønsker deg en fin kveld videre så snakkes vi igjen snart ♥

4 kommentarer

Siste innlegg