VELOUR PUTER TIL LAVPRIS

Hei og god helg alle sammen. Håper dere koser dere max i helgen. Her blir det mest innekos med familie, tv, matlaging og lek. Det har vært storm og styrtregn noen dager nå så det frister ikke så veldig å være masse ute. Noen turer blir det selvfølgelg. Bestilte meg forstenten 6 velour putetrekk i 3 forskjellige farger for en liten stund siden. De ble rett og slett helt perfekt i sofaen. Så nydlige blåfarger og deilig mykt stoff. Det beste av alt er at de kostet kun 99per stykke. Jeg har letet og letet lenge etter de fargene jeg vil ha til en grei pris. Velour er ikke akkurat billig fortiden men noen plasser kan man heldigvis finne noen kupp. Om du ønsker å ta en titt så finner du siden deres HER. De har masse farger, fargetoner og variasjoner å velge i ♥ Og for oss som har barn så er det også ett stort pluss at de holder seg like fine etter vask.

HER finner du de fine velour trekkene ♥

Se så fine de trekkene er. Tror nesten jeg må bestille litt flere i forskjellige farger så jeg har på lager. Akkurat nå så går det mest i blått, sort, hvit, marmor og gull hjemme til oss. Men variasjon er viktig så her skiftes det til hver sesong om ikke oftere. Hehe

Blir du også ivrig når du finner ting du ønsker deg så billig?

 

#interiør #Velour #Blogg #Puter #Stue

7 kommentarer

Siste innlegg