SORTE DETALJER

Reklame | Buadekor.no

Godkveld folkens. Nå har jeg satt sammen noen bilder av ting jeg har kjøpt og ting jeg ønsker å kjøpe. Kjenner jeg nesten gleder meg til høsten kommer, bare nesten altså. Liker sommeren aller best! Men det er så koselig å tenne mange sterinlys og kose seg inne med en kopp kakao sammen med barna. Litt usikker på hvor mye dill dall jeg kan ha frem denne høsten da. Jeg har jo en sønn på 6mnd nå. Han har allerede begynt å åle irundt hele stuen. Så nå kan vi ikke ha frem like mye lenger. Spørs om vi må gå til innkjøp av nye hyller som han ikke blir å rekke. Hehe. Har ikke hatt små barn på 8 år nå så kjenner det er uvant å starte å gjemme ting igjen.

Alt dette er fra buadekor.no

Skal du bruke sorte detaljer i hjemmet ditt bør du finne andre fager du liker å mikse det med. Det er også veldig fint om du maler veggene i noe annet enn bare hvit. Ønsker du sort vegg bør du gå for en eller to vegger. Har du sorte detaljer og ønsker mer fargerike vegger kan du feks kjøpe puter, pledd og andre tekstiler i samme farge som veggen. Utfordringen med sort er at man ikke må overdrive bruken av det. Hos oss blir det mikset med årets fagre, blå. Velour puter, grønne planter og glass vaser. Sofa bordet vårt har sorte metall ben også har vi satt på kontaktplast i en slags tre farge. Orginalt er det marmor overflate. Men den trengte en liten forandring. Det geniale med kontaktplast er at man kan bytte til hva man vil når som helst.

Så du noe du likte?

 

 

#Blogg #Interiør #Svartinteriør #Sommer #høst

8 kommentarer

Siste innlegg